My Followers

Monday, January 30, 2012

Terima Kasih Wahai Tuhanku


Terima kasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan Rahmat-Nya
Membenarkan aku menghadapMu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap denganMu Tuhan
Mengizinkan kuminta padaMu
Memuja-memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat padaMu Ya Rabbi

Terima kasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan RohmatNya
Membenarkan aku menghadapMu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap denganMu Tuhan
Mengizinkan kuminta padaMu
Memuja-memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat padaMu Ya Rabb

Tapi aku khuatir ketika menghadapMu
Tidak pula pandai beradab denganMu
Aku mula bimbang kalau aku derhaka
Dalam ketaatan bukan Rahmat dariMU yang kudapat

Tapi ku kan dapat kemarahanMu
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah Aku
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah Aku

...Terlalu banyak nikmat yang KAU berikan kepada hambamu ini.. Moga diri ini sentiasa tergolong dalam golongan orang2 yang sentiasa mensyukuri nikmatMu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails