My Followers

Thursday, November 11, 2010

COUPLE : SMS SERAM INI DARIPADA 'AGEN SYAITAN'...

Assalamualaikum..Moga kalian semua sentiasa di bawah naungan rahmat dan magfirahNya. Penulisan ini menunjukkan bahawa dengan hanya SMS kedua pihak boleh terjebak ke kancah penzinaan jika tidak mempunyai Iman yang kuat. SMS ini memang sengaja ditulis dengan penulisan seorang lelaki. Ceritanya memperlihatkan bagaimana seorang muslimat di'rosak' dengan mudah hanya dengan kata-kata manis! Wahai sahabat-sahabatku... Moga Allah peliharamu daripada semua ini...


**********************************************************************


1. salam. Blh sy kenal awk? Sy tertarik dgn prwatakan sopan awk. Dah lama sy prhatikn awk. Awk dak baik n sy trtarik la dgn tudung labuh awk. Sy harap kite bleh brkenalan.. ukhuwah fillah org kate..sy x terer sgt arab ni…

2. Trima kasih krn mnerima sy. Sy akan try sedaya upaya sy mnjaga awk dan mgikut syariat. Sy tau sy bukan baik sgt, tp demi Allah, sy cuba buat yg trbaik utk awk…

3. Ingat tau, jaga aurat leklok..jgn bagi org lain nmpk..kuar ngan kwn2 tau.. jgn sorg2..blk contact sy ek..sy doakan awk selalu..

4. awak,nape x contact sy. Sy risau awk kuar lama2..ye..mmg sy xde hak pun..sy tau sy percaye awk, tp sy x tau la nk kate cmne. Kite slalu nmpk dari jauh je ek.Tp sy rasa awk mcm dkt je ngan sy. Mgkn ni org kate cinta kot, wak..awk cinta sy x? xnk bgtau.. tp sy tau awk cinta sy..awk da malu nk jln tmpt sy lepak sbb malukan?..kih3. .tq.. i love u too..

5. Wak,selain family, Allah dan rasulnyer.. awk sayang sape ek? Sape saya dlm hati awk?

6. Wak wak..dr kawan kite just pggl sy awk je..mcm x special plk diri sy utk awk. sy tringin gak nk jd cm room8 sy ni. Pggl syg.. bole ke? Awk pggl sy bi ek? Rasa mcm baby sket. X salah kan.. just panggilan je..thanks syg.. love u... ..

7. Yang. kekdang bi tgk syg ni mcm x prcaya bi je. Yela, bi just tanya syg pkai apa je kan .. tq ek gtau, mkin dalam pulak rindu kat syg ni... .hihihi..

8. Yang bi nak syg tau, sayanglah segalanya utk bi, syg la pmberi semangat utk bi... yang... ..bi harap bi ngan syg xde rahsia lagi ek.. jgn risau..inikan membuktikan bi caring.. so jgn risau..k..yeye. . bi janji kan jaga rahsia kite..just msg je kan..love u..papai.. mmuahh!

9. Syg..da lama kite msg, leh kite jumpe x? ye..ayang bwk la kawan2 k..tq yunk! i love u.... ..

10. Tq pggl bi ngan pgglan abg.. abg tggu lame da..abg tau..kite x leh pakse dlm hubungan..la iqra hafiddin..hehe. . sikit sikit je..kih3..

11. Hi syg, watpe 2? Nk ckp sket.. nape syg bwk satu battalion nak jumpa abg?... syg x caye kat abg eh.. huhu..

12. Syg..kite jumpe k?..abg suka syg pakai tudung yg abg beli tu..cam wardina lak..bkn syg x cntk.. just nmpk mkn cntk la..nipis sikit je.. nnt jumpa nnt syg bwk sorg dah la k..

13. Syg..abg sory ngan apa jd td.. abg trsentuh jari syg td.. Tol gak ckp syg eh, trsentuh xpe..TER.. hehe..makin tebal la pulak cinta abg kat syg..

14. Thanks jumpa td, syg cntk la.. Ololo..abg romantik sket pun salah ke? Ske abg romantik ek? Hehe.. Eh, td jumpa abg da berani tenung abg ek..hoho.. tgk td kwn syg cam ske kat kwn abg je.. senang la kita jumpa pasni.. tgk..Allah memberkati hubungan kite.. syg solat dah ke? Doakan abg skali ek..miss u..

15. syg..just nk tanya.. syg cinta bg berapa percent? Apa tandanya eh? 50% je... huhu..yang. . just nk tanya..rambut syg panjang x? just thinking of u at the moment…

16. Td terbeli tudung pendek.. yg abg bg kat syg tu.. syg..bg la gmbr syg special untuk abg yg pakai tudung td 2.. Cntk nye syg..gambar ni nak wat wallpaper hp ngan kompter abg la..

17. Yang.. syg cintakan abg berapa percent? Sepenuh hati Thanks syg..love u too.. abg janji, abg akan jaga syg baik2 dan xkan tinggalkan syg...

18. Syg..da lame kita couple kan.. xkan abg pegang tgn pun nak marah.. Syg kan milik abg.. Thank 4 being understanding. .

19. Syg kata Syg cintakan abg sepenuh hati.. kalu gitu..apa buktinya Syg cintakan abg..?

SELEPAS ITU BARU BERMULA ZINA YANG SEBENAR...

****************************************************************
20. huh!... syg mengndung? tahu kat ne... cube check balik dgn doktor... xkan sekali buat dah mengandung, check balik k..

21. huh! btol la syg mengndung ni?? syg, utk kebaikan kita berdua, lebih baik syg gugurkan kandungan tu.. gugurkan k..

22. Nape plak xnak? xberdosa la klu bunuh benda yang masing xbernyawa.....gugurkan jelah!!! jgn buat masalah bleh x!!

23. xsakitlah!!! nape manje sangat ni! xkan bnda mudah cam tu pun xbleh buat..

24. sori syg, abg xbleh temankan syg ke klinik tu, abg malu klu terserempak dgn family or member, malu la abg klu diorg nmpak abg bwk syg dgn perut syg yg besar tu..

25. Ape!! RM 5,000?? kau yg mengandung... kau cari sendiri la duit nak gugurkan anak tu.. bukan masalah aku.. lantak kau la... bukan masalah aku jgak keluarga kau pulau kau.. kau tu yg bodoh!! kau ingat kau tu cantik sgt?? aku dah xingin kat kau!! pergi mmpos!

26. jgn kol n msg lg bleh x?!.. aku sbuk.. xde masa nk layan kau!...

27.(terputus hubungan)
- wanita itu mati akibat kegagalan proses penguguran..
- si lelaki mencari mangsa baru..
- dan kejadian terus berulang..

ITULAH KEBANYAKAN YANG TERJADI DI DUNIA KITA INI...

27 comments:

  1. salam..wahhh meremang bace entry ni.. izin copy ye ukhti

    ReplyDelete
  2. btol pon sume ni...
    even yg blajar agama..sama gak~

    blh jadi dlm msa btahun2 couple..ade kmngkinan ending dia mcm ni~

    nauzubillah..

    ReplyDelete
  3. nauzubillah min zalik...
    mohon dijauhkan oleh allah...

    ni la bahana handset.....mohon share yer!
    syukran ya ukhti!

    ReplyDelete
  4. bermula dengan satu sms..peliharalah dirimu wahai muslimin dan muslimat...
    nauzubillah..
    smoga hamba dijauhkan..

    ReplyDelete
  5. YA ALLAH LINDUNGILAH KAMI HAMBA2-MU DARI SEGALA PERKARA SEBERGINI RUPA
    MOGA2 KAMI BERJAYA MENJADI DAN MENDAPAT RAHMAT DARI-MU DI AKHIRAK KELAK
    AMIN

    ReplyDelete
  6. ermm..nape blog cmni x ramai folloers.blog yg merepek2 cm karingeri la,,tu bnyk lak followers.masalah tol bdak zaman skrg nih-____-

    ReplyDelete
  7. errrr....ya allah...lindungilah aq dr sgale kmgkaran....

    ReplyDelete
  8. mohon share..
    thanks..

    ReplyDelete
  9. astagafirullahalazim..,
    sesungguhnya.. syaitan itu melekakan dan melalaikan manusia... walahualam., Nourull Aiehn Syakilla Hanifa

    ReplyDelete
  10. blog yang sangat menarik. i wanna share this.

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum..kepada semua,Moga sihat dan sentiasa dlm rahmat dan lindunganNya.Alhamdulillah atas nikmat Islam dan Iman yang Allah kurniakan kepada kita.Untuk makluman kepada semua pembaca,artikel ini sekadar perkongsian dan peringatan untuk diri saya dan kepada semua.Bukan dari pengalaman saya sendiri.Na'uzubillah..Maaf kalau ada pihak yang tersalah anggap.Artikel ini amat menarik untuk dikongsi oleh pembaca dan saya sedikit pun tidak menyalahkan mana2 pihak sama ada lelaki atau perempuan.Mohon maaf jika ada pihak yang tersalah anggap.Segala komentar anda amat saya hargai..Terima kasih..:)

    ReplyDelete
  12. salam...mohon copy yee..

    ReplyDelete
  13. http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=514110&extra=&page=2

    ReplyDelete
  14. saya suka ni --- amek nak kopi --- hahahhaa

    ReplyDelete
  15. follow my blog k.. hehe.. semua di alu2 kn..
    http://cytyfyfy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. tidak berdua-duan laki-laki dengan perempuan itu melainkan yang ketiga itu adalah syaitan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails